Direktlänk till inlägg 4 februari 2007

Vårkänslor

Av Ingegerd - 4 februari 2007 14:47

Idag fick jag med mig uno på promenad katten turbo följde runt oxå ,sen grillade vi korv .Känner sig piggare efter en promenad Igår va mina barnbarn Axel, Gustav här med sina föräldrar Per å Maria. Vi va på promenad Gustav åkte skidor runt huset Sen fikade vi kaffe å semla hade blandat i lite fullkorn i degen va inte så poppis av Uno men han åt ändå. Sen blev de middag.

 
 
Ingen bild

Maria

4 februari 2007 20:31

Tack för en go mysig dag, med god mat och gott sällskap, hoppas att ditt knä är bättre idag!

 
Kristina

Kristina

29 april 2007 17:29

Hej ingegerd vet du vart man kan köpa en symaskin för rimlig peng? Jag hittar bara billiga skit maskiner på typ elgiganten och SIBA men vill ju ha en bra maskin som går att sy med fast den får inte vara allt för dyr. hoppas allt är bra med dig!

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingegerd - 16 september 2009 15:32

Varför säger man att man ska börja på måndag tex, när man vill gå ner i vikt,börja motionera,o.s.v. Nej jag tänkte börja idag med promenader,men mina hällsporrar sa, ge dig, vi gör ont. Så blev de med den promenaden. Hade tänkt mig en lång promenad. ...

Av Ingegerd - 14 september 2009 10:16

Dags att börja blooga igen kanske, men de bli inte så mycket skrivet .Man vet ju alldrig va som flyger i en . Är ju på en resa till ett nyare liv.Men de tar ju sin tid med omställningar av mat och motion.Ska göra en Gastric bypass-magsäckoperation vå...

Av Ingegerd - 21 mars 2008 19:06

Kom gosiga påskgubbar på besök. Åkte buss från Kvissle sen kom Per å hämtade Maria å barnen.Axel pratar mycke nu ,frågade om maten va god nej sa hanmen åt med god aptit ändå .Gustav fick fiskbullar ,de tycker han om. Ha en Glad Påsk :)...

Av Ingegerd - 19 mars 2008 20:07

Var resan till Umeå. Där fick jag min nya hörapparat med teleslinga i spännande med någe nytt. Nu ska jag höra bättre,tar inte ut något i förskott då blir man så besviken. Resa är tröttsam 0515 går bussen är framme i Umeå 10. Sen olika tester som är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards