Direktlänk till inlägg 7 mars 2008

kul har vi haft

Av Ingegerd - 7 mars 2008 19:37

Gustav har varit hos farmor idag vi va på bio piggviner som surfade. Inte roligt tyckte Gustav roligare att åka buss . Nästa gång åker vi buss hela dagen.Sen åt hela familjen här när de hämtade Gustav.Axel är som en virvel vind över allt ,gosig å glad .Idag fick jag mms från barnbarnet Amanda i Ljusdal skickade foto på sina fötter vem ä dom lika? Fötterna alltså. kanske farmors. Idag fick jag svar från röntgen av mina höfter båda var förslitningar i men mest i höger.Vad gör vi åt de, jo sjukgymnastik .Ha en bra fredagkväll för de ska jag ha.Kramis på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingegerd - 16 september 2009 15:32

Varför säger man att man ska börja på måndag tex, när man vill gå ner i vikt,börja motionera,o.s.v. Nej jag tänkte börja idag med promenader,men mina hällsporrar sa, ge dig, vi gör ont. Så blev de med den promenaden. Hade tänkt mig en lång promenad. ...

Av Ingegerd - 14 september 2009 10:16

Dags att börja blooga igen kanske, men de bli inte så mycket skrivet .Man vet ju alldrig va som flyger i en . Är ju på en resa till ett nyare liv.Men de tar ju sin tid med omställningar av mat och motion.Ska göra en Gastric bypass-magsäckoperation vå...

Av Ingegerd - 21 mars 2008 19:06

Kom gosiga påskgubbar på besök. Åkte buss från Kvissle sen kom Per å hämtade Maria å barnen.Axel pratar mycke nu ,frågade om maten va god nej sa hanmen åt med god aptit ändå .Gustav fick fiskbullar ,de tycker han om. Ha en Glad Påsk :)...

Av Ingegerd - 19 mars 2008 20:07

Var resan till Umeå. Där fick jag min nya hörapparat med teleslinga i spännande med någe nytt. Nu ska jag höra bättre,tar inte ut något i förskott då blir man så besviken. Resa är tröttsam 0515 går bussen är framme i Umeå 10. Sen olika tester som är ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards